piątek, 21 czerwca 2013

Weekend w Super-Pharm - 40% na perfumy i produkty do włosów. W Sephora dni VIP: 20% off na wszystko.

W ten weekend Super-Pharm przygotował kolejną promocję. Jeśli posiadacie kartę Lifestyle to od dziś do niedzieli dowolne drugie perfumy możecie kupić z 40% rabatem. 40% off jest też na produkty do włosów.


Od dziś do końca czerwca ruszyły w Sephora dni VIP. Z dowolną kartą tej sieci na wszystko otrzymacie 20% zniżki.


Jeśli macie ochotę na małą zabawę to zapraszam na mojego Facebooka. Możecie zagłosować w ankiecie i wygrać zestaw kosmetyków ufundowany przeze mnie.


Jak w ogóle znosicie upały? Ja dość ciężko. Dziś już 2 razy brałam prysznic. Wybawieniem w takie temperatury jest dla mnie żel lodowy z Drops Ice Mask. Lekko chłodzi, jest bardzo delikatny i pięknie koi skórę. Zawiera aloes, alantoine, prowitaminę B, proteiny pszenicy. Ładnie świeżo pachnie z nutką lekkiego piżma. Długo stał w mojej łazience i czekał na lato. Teraz jest jak znalazł.


Idę zabierać się za dalszą część łubianki truskawek, jaką dostałam dziś od taty. Była już wersja koktajlowa, z serkiem waniliowym, na bułeczce z masełkiem, a teraz zajadam same:)


 I właśnie w tym momencie rozpętała się u mnie burza. Deszcz to przy tej pogodzie wybawienie! Mógłby padać całą noc.

Pięknego weekendu dla Was!
Magda 

22 komentarze:

  1. U mnie wczorajszy deszczyk nie był wybawieniem, było jeszcze bardziej duszno niż przed :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety coraz bardzoej klimat u nas zaczyna przypominać Brazylię:)

      Usuń
  2. Szkoda, że -40% tylko na drugie perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety. Ale można zawsze iść na zakupy z kimś. Mamą, koleżanką, partnerem i rozbić łączną cenę na 2 osoby.

      Usuń
  3. Dla mnie deszcz byłby zbawieniem...ukrop:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Burza dużo dała u mnie, ale dziś ponownie upał.

      Usuń
  4. ale ogromne te truskawki, mniam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z promocji raczej nie skorzystam.
    Mam wszystko, czego mi potrzeba, a zapasów nie chcę robić.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja znosze upaly calkiem dobrze, ale to glownie dlatego, z cale dnie siedze w klimatyzowanym biurze. Na slonce najlepszy jest kapelusz i krem z wysokim filtrem. A jak jest kryzys, to mozna wskoczyc do basenu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mieć basen pod domem, to byłoby coś...:)

      Usuń
    2. Odwiedzisz mnie nastepnym razem to poplywamy :-)

      Usuń
  7. Sephora kusi, szczególnie że chcę farbkę do brwi MUFE :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nic akurat nie potrzebuje, ale jak coś kupować w Sephora to tylko na promocjach.

      Usuń
  8. Na zakupy tym razem się raczej nie wybiorę :)
    A prysznice też biorę kilka razy dziennie bo co wyjdę gdziekolwiek to mam wrażenie, że wszystko się do mnie po chwili przykleja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie dziś rano była druga spora burza i ostry deszcz, ale teraz ponownie upał i nie widać nawet, że padało przez 3 h.

      Usuń
    2. U mnie też w nocy była burza i dość mocna ulewa, ale dzisiaj po niej tak jak i u Ciebie - nie ma śladu. Znowu upał.

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Proszę o nie reklamowanie w komentarzach swoich stron, blogów, sklepów itp. Będę wdzięczna za nie linkowanie i uszanowanie tego. W innym przypadku będę je natychmiast kasować.
Magdalena