poniedziałek, 26 marca 2012

Promocja 50% w Sephora - co zakupiłam/wymieniłam?

W związku z aktualną promocją w Sephorze „ODWAŻ SIĘ NA ZMIANĘ!” czyli Wymień stare kosmetyki na nowe, postanowiłam zakupić dwie rzeczy tej marki.
Trzeci kosmetyk - balsam do ust zakupiłam w cenie regularnej. Należy on bowiem do działu pielęgnacji, a rabatowi 50% podlega tylko kolorówka i akcesoria np. pędzle.

  
I. Kompaktowy podkład matujący w pudrze Sephora (Mattifying foundation) - w kolorze D20 - Clair Light
- to już moje trzecie opakowanie tego podkładu, bardzo go lubię, mam wiele innych podkładów, ale lubię go zawsze mieć, szczególnie latem czy wiosną
- ma fajne lusterko + gąbeczkę
- pojemność: 9 g
- cena regularna to 59 PLN, po rabacie - 29,50 PLN


II. Puder rozświetlający Sephora (Higlighting compact powder) - w kolorze I30 - dore golden
- tego produktu nigdy wcześniej nie miałam
- pięknie pchnie
- możemy go używać jako bronzer, rozświetlacz a nawet róż
- pojemność: 11 g
- cena regularna to 45 PLN, po rabacie - 22,50 PLN



 Już bez wymiany skusiłam się jeszcze na jeden kosmetyk do ust, bo słyszałam o nim wiele dobrych opinii:

III. Balsam do ust Sephora (Ultimate lip balm) - posiada SPF 15
- tego balsamu też nigdy nie miałam
- pięknie pachnie wiśniami
- daje cudny połysk bez koloru
- niesamowicie kremowy
- cena regularna to 26 PLN (nie podlegał rabatowi)

Promocja jest niezwykle korzystna i jeśli jeszcze o niej nie słyszałyście - warto się zapoznać. Z drugiej strony oczywiście nie ma co korzystać z niej na siłę i kupować coś co nie jest nam zupełnie potrzebne.

Przypominam, choć pewnie już każda z Was wie:), że promocja dotyczy tylko marki Sephora. Poza działem pielęgnacja.
Można do 1 kwietnia 2012 przynieść do sklepu Sephora zużyty, przeterminowany kosmetyk/opakowanie i wymienić go na taki sam (w sensie zastosowania) lub podobny (np. błyszczyk można wymienić na pomatkę i odwrotnie) płacąc za niego 50% ceny.  Oczywiście przyniesione do oddania kosmetyki mogą być każdej dowolnej marki nawet no-name, "bazarkowej" itp. Akcja dotyczy także pędzli.
Szczegółowy regulamin promocji znajdziecie tu>>

Zastanawiam się jeszcze nad drugim podejściem do Sephory właśnie w celu zakupu pędzli - a konkretnie jednego z nich, ale jeszcze muszę się zastanowić jakiego pędzla chciałabym się pozbyć:)

Skorzystałyście tej promocji?
Albo może planujecie?

Pozdrawiam
Magda

8 komentarzy:

  1. Skorzystałam już drugi raz ;] Mam nadzieję, że się nie zawiodę ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam zamiar też zrobić drugie podejście ale chyba tylko po 1-2 rzeczy.

      Usuń
  2. intygująco wygląda ten balsamik:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po 3 dniach stosowania już go bardzo lubię:)

      Usuń
  3. Ach, wszyscy tak kuszą i kuszą... Balsam ciekawie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Balsam polecam. Ale niestety nie jest objęty tą promocją:(

      Usuń
  4. Dzięki za przypomnienie o akcji. Mam do wymiany pędzel,który już swoje wysłużył. Hmm...A może masz coś godnego polecenia jeśli chodzi o pędzle Sephory? Czy któryś jest warty szczególnej uwagi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam tak bardzo dużo pędzli z Sephora ale moim zdaniem naprawdę opłaca się kupić ten pędzel nr 45 bo cena bez promocji jest dość wysoka a pędzel jest świetnej jakości i jest bardzo uniwersalny. Nałożysz nim podkład, puder, a nawet bronzer czy róż/rozświetlacz. Można mieć w sumie ten jeden pędzel i wykonać nim cały makijaż twarzy - spokojnie.

      Do oczu mogę polecić 2 ich pędzle z czarnej serii - nr 13 - rounded crease. Mam go chyba 2 lata i nic się z nim nie dzieje. Świetny!
      Z serii profesjonalnej - ze srebrną rączką mam nr 10 - crease. Bardzo podobny pędzel do tego nr 13, ma lekko bardziej miękkie włosie ale troszkę inne kształt , bardziej rozłożysty. Kształtowo bardziej odpowiada mi nr 13 i jest tańszy ale to już zależy od budowy oka. Oba super też sprawdzają się do rozcierania korektora pod oczami.

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Proszę o nie reklamowanie w komentarzach swoich stron, blogów, sklepów itp. Będę wdzięczna za nie linkowanie i uszanowanie tego. W innym przypadku będę je natychmiast kasować.
Magdalena