czwartek, 22 marca 2012

Mac Sheen Supreme Lipstick - Korean Candy. Swatche + recenzja.....+ bonus Juliette Binoche:)

Po moim poście o ostatnich zakupach w Mac, kilka osób prosiło o mnie o swatche pomadki Sheen Supreme Lipstick w kolorze Korean Candy.

 

 Zamieszczam zatem wraz z moją krótką recenzją.

Zdjęcie nr 1 w świetle dziennym
Zdjęcie  nr 2 w świetle dziennym




     Nie ma co się w sumie rozpisywać.
Pomadka jest znakomita. Nawet jeśli akurat nie interesuje Was ten kolor myślę, że warto skusić się na jakąś inną z tej serii.
Ja już mam chrapkę na inne kolory, ale trzeba spasować:)
Kolor Korean Candy to piękna czerwień z pomarańczowymi tonami.
To ten rodzaj czerwieni jaką ja akurat uwielbiam i jaka najbardziej mi jako rudzielcowi:) pasuje.


Zdjęcie nr 1 w świetle sztucznym
Zdjęcie nr 1 w świetle sztucznym
Szminka znakomicie się aplikuje. Jest niezwykle kremowa, lekka.
Usta są nawilżone, miękkie i pięknie elegancko błyszczą jak tafla wody.
Nie wymaga nakładania pod nią jakiegoś balsamu.
Nie wysusza, nie podkreśla suchych skórek czy innych problemów z ustami.
Powiedziałabym, że nawet skutecznie może je ukryć.
Świetnie napigmentowana. Nie trzeba jej aplikować kilka razy by uzyskać ładny kolor.
Cudnie pachnie.
Nie wylewa się nieestetycznie poza kontur ust.

Jestem także bardzo zaskoczona jej trwałością. Mimo, że jest bardzo jedwabista naprawdę długo pozostaje na ustach mimo np. mówienia czy picia.
Ścieranie jest bardzo równomierne.
Na początku lekko schodzi błysk, ale kolor (może tylko lekko przygaszony) bardzo długo na ustach pozostaje.

Pomadka nie zbiera się w kącikach czy na środku ust.
Nie mam jej długi czas ale zakochałam się w niej i używam ostatnio stale:)
W niej też przywitałam wiosnę!:)

Pięknie się nosi, dodaje elegancji i pewności siebie.

Bardzo mi się także podoba proste czarne opakowanie.


Nie mam innych kolorów z tej serii ale śmiem twierdzić, że wszystkie są rewelacyjne. Jeśli macie inne doświadczenia - dajcie koniecznie znać.

Wadą jest oczywiście cena - 79 PLN w salonach MAC.

Do tego zauważyłam, że przez swoją miękkość szminka może ulec łatwemu złamaniu. Radziłabym zatem delikatnie i minimalnie ją wysuwać z opakowania i nie naciskać nią za bardzo na usta.
Warto też ny szczególnie na nią uważać latem przy upałach. Moim zdaniem noszenie jej w kieszeni czy np. zostawienie w samochodzie grozi całkowitym i szybkim roztopieniem.
W upał nawet pobyt w torebce może źle się dla niej skończyć.

Jak dla mnie świetny zakup. Mam wiele pomadek, ale ta jest naprawdę wyborna.
Sama siebie zaskoczyłam, bo jeszcze jakiś czas temu w życiu bym takiego koloru sobie nie kupiła:)
A teraz stwierdzam, że całkiem mi pasuje nawet na dzień i dobrze się z nią czuję:)
My kobiety i ta nasza zmienność....

Posiadacie może te pomadki? Może inne kolory polecacie?
Koniecznie piszcie jakie a może jakieś są na waszej liście do zakupu?:)
_____________________________________
Na koniec...Byłam dziś na filmie "Sponsoring" Małgorzaty Szumowskiej.
Ależ ta
Juliette Binoche to piękna kobieta!


 Jest piękna...nazwałabym...w sposób zupełnie nie nowoczesny, taka nie "zrobiona"...

A w scenach podczas wywiadu w hotelu wygląda cudownie! Zwyczajnie ale jak bogini i ma tam piękną czerwoną szminkę:)
Nie mogłam oderwać oczu od tego koloru.

W ciągu kilku dni to już moje drugie spotkanie z tą aktorką.
Wieczorem w sobotę byłam na "Zapiski z Toskanii" z nią w roli głównej.

A w maju czeka mnie prawdziwa Toskania...odliczam dni:)

Pozdrawiam
Magda

4 komentarze:

  1. Juliette Binoche jedna z moich ulubionych, zwłaszcza za "Czekoladę". Ma klasę i urok, o które tak ciężko w całym medialnym światku .Pozdr ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Film "Czekolada" uwielbiam. Oglądałam go kilka razy. Lubię do niego wracać. Niezwykle klimatyczny!

      Usuń
  2. Oh tak, Ona jest świetna! Mam też lekkie przeczucie, że ponieważ umieściłaś w jednym poście szminkę i Binoche, to ja od razu myślę, że ta szmina jest taka fajna jak Juliette i od razu chcę ją mieć! szminkę, nie Binoche :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za super komentarz:) Szminka jest znakomita. Poprawia bardzo samopoczucie oprócz naprawdę świetnego koloru i generalnie jakości.

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Proszę o nie reklamowanie w komentarzach swoich stron, blogów, sklepów itp. Będę wdzięczna za nie linkowanie i uszanowanie tego. W innym przypadku będę je natychmiast kasować.
Magdalena